måndag 28 februari 2011

liv ??

1. Hur gammal är du om fem år? typ 18 eller 19 
2. Vem var den sista du träffade? pappa 
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste film du sett?  when in rome .
5. Vem ringde du senast? pappa
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? ``aha okej ´´
7. Vad är dagens planer? soffan hela kvällen
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?  smsa men ringa om det är nåt viktigt.
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? skilda 
10. När såg du senast din mamma? i går
11. Vilken ögonfärg har du? ljus blå gröna
12. När vaknade du idag? 12 tror jag
13. Har du någon gång hittat en katt? nej 
14. Vilken är din favoritplats? italien tror jag :)
15. Vilken plats föredrar du minst? tandläkarn 
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? västerås
17. Vad skrämde dig som barn? noshörningar , haha
18. Vem fick dig att skratta senast? pappa
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? jag vet inte enns vad det är
20. Har du stationär eller bärbar dator? både och!
21. Sover du med eller utan kläder på dig? i trosor och med en stor tishirt!
22. Hur många kuddar har du i sängen? 4 eller 3
23. Hur många landskap har du bott i? ett, här.
24. Har du någon gång spytt på fyllan? nej.
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? strumpor helt klart.
26. Är du social? aa ganska iallafall ;)
27. Vilken är din favoritglass? ben and jerry´s
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? jag skulle resa & shoppa 
29. Tycker du om kinamat? nja.
30. Tycker du om kaffe? neejj
31. Vad dricker du till frukost? mjölk , ibland oboy
32. Sover du på någon särskild sida? nej spelar ingen roll
33. Kan du spela poker? haha nej :(
34. Tycker du om att mysa? ja
35. Är du en beroendemänniska? va?
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? inte vad jag kommer på
37. Vill du ha barn? självklart !!
38. Kan du några andra språk än svenska? engelska och tyska och lite italienska :)
39. Har du någonsin åkt ambulans? nepp
40. Föredrar du havet eller en pool? havet helt klart!!
41. Vad spenderar du helst pengar på? kläder tror jag nog.
42. Äger du dyra smycken? nej
43. Har du någon gång testat narkotika? Neeeejjjj !!!
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? cola :) hahha
45. Vem är den roligaste människan du känner? många i skolan !! :)
46. Välj ett ärr på din kropp? ett på benet som en katt gjorde den 
hängde på mitt ben ett tag :D haha
47. Vad har du för ringsignal? nån dålig
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? ja
49. Flirtar du mycket? nej de tycker jag inte 
50. Vart togs din profilbild för din blogg? i mitt hus :)
51. Kan du byta olja på bilen? ja om nån säger hur man gör
52. Har du fått fortkörningsböter? ne
53. Vilken var den senaste bok du läste? bert , hahah länge sen :)
54. Läser du dagstidningen? nej
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej
56. Dansar du i bilen? nej det gör jag inte ?
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? säkert dom där vanliga
58. Vad var det senaste du rita ner på ett papper? mitt namn

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna :)