söndag 24 april 2011

suger på rubriker

tjabba klockan är elva och det här är nästan mitt första inlägg idag inte bra om man vill höja sina sidvisningar eller som jag kallar det besökare är ju typ samma sak :)

har ni sett video klippen jag la ut ska nog börja lägga ut mer filmer på bloggen så ni kan sitta och kolla istället för bara läsa en massa men kommer såklart skriva också :)

ni kanske vill veta vad jag har gjort idag .
jo vaknade vi tio och gjorde iårning mig och sånt man brukar göra , mamma och jag drog till björnön och sola låg kanske där två timmar , hade med oss jordgubbar , hihi

sen så tog vi en sväng till hälla shopping , och där köpte mamma två linnen och ett par shorts till mig
sen så drog vi till blå kiosken som jag kallar den , där åt jag en räksallad och där så sola vi lite :)

har alltså haft fult upp hela dagen , har inte haft tid att gå in på datan , hoppas det blir bättre tills imorgon

har typ blivit beroende av ett spel på min ipod heter smurf village , as kul ;)



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna :)