fredag 6 maj 2011

dagen

berättar lite snabbt om dagen , gick till skolan som vanligt , sista lektionen var bild och det var väll kul jag gör små gips gubbar , en gubbe har kostym och en annan har jätte stor rumpa , hahah 

efter det slutade vi men linnea hade tagit mina nycklar så kunde inte ta mina grejer i skåpet så försökte få fast henne , okej det där lät töntig som jag var värsta polisen ..... hahah

men aja fick tillbaka mina nycklar men hon hade tagit bort skåp nyckel , men selly är så grym på att ta nycklar så hon tog dom och gav som till mig , eller aa jag tror det var så ;)

efter det gick jag hem och chilläxa lite , min moster och hennes man skulle komma och min mammas `kille´
och hanns barn , så jag gjorde pannacotta , vet inte riktigt hur det stavas men skit i det 
sen så ringde jag selly hon undra om jag skulle till gården , men orka inte , men ångra mig snabbt för hade typ inget att göra här hemma , men det varass kul där iaf :)

tack för en underbar kväll !!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna :)