tisdag 28 juni 2011

0.35

hej har knappt hunnit blogga den här veckan för har varit ute och solat hela dagarna och snacka om att jag har blivit röd , hoppas det inte gjort nått för jag hoppas verkligen att ni är ute när det är så fint :)
man vill ju bli brun !!!

både igår och idag har jag och tre underbara tjejer vart på björnen vi ligger på en liten brygga alldeles för oss själva , fast idag var det några andra där men aja , super mysigt

min dag börja bra idag vakna en halv timme efter jag skulle vart hos anna så jag fick hoppa i kläderna och packa ihop lite mat sen var det bara att hoppa på cykeln och trampa iväg mot björnön :)

imorn ska vi nog dit igen , innan ska vi gå till ica och köpa grill och korv och bröd och sånt för vi ska grilla på kvällen , antar jag om det inte är så att mamma har bestämt nått med en räkbåt , heheh får prata mer med henne imorn för ska sova nu för har beställt väckning av matilda imorn så måste få sova lite nu men sov så sött mina kära läsare <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

kommentera gärna :)