lördag 11 juni 2011

dagen var bäst

hej hej dålig uppdateringen igen , är iallafall hemma från en underbar dag först på morgonen åkte jag och pappa och anna ner på sjö men vår båt vi hade med en drake man åker efter båten så den åkte vi senare började det åska så ve åkte hem

sen så hade jag det jätte brottom för jag och kajsa skulle gå på ........ det var as kul , efter det så satt vi och vänta på kajsas pappa som skulle hämta oss , så vi satt och prata , hahah jag tror jag dog några gånger då . hhahahahahaha nejmen nu är jag hemma och ska paka lite saker för ska sova hoss anna ikväll

det var min dag det , vad har ni gjort , antar att ni inte kommer svar :(

4 kommentarer:

  1. Kan du lägga ut en bild på eran båt:D <3


    Fin blogg:D

    SvaraRadera
  2. Vad skulle du och Kajsa göra :-)

    SvaraRadera
  3. Du är as snygg<3<3<3<3<3<3<3<3

    SvaraRadera

kommentera gärna :)